به گفته برخی نویسندگان نظارت و راهنمایی در دهه 1950 دیگر به مفهوم بازرسی، پیدا کردن نقاط ضعف معلم، حذف طرحهای نامناسب و استفاده از روشهای دستوری و اجرای آنها به وسیله اشخاص خاص نبود، بلکه به مفهوم بررسی و تحلیل کل فرایند تدریس و یادگیری، هدفها، ابزار و وسایل، روشها، معلم، دانش آموز و محیط کار بود. برخی دیگر معتقدبودند که نظارت و راهنمایی در مفهوم جدید به تدویج روحیه پژوهشی، تحکیم اندیشه های آزادمنشانه و بسط روابط انسانی خوب در مدرسه توجه دارد و موفقیت مفهوم نظارت و راهنمایی
نظارت و راهنمایی سنتی و جدید
نظارت و راهنمایی علمی
مفهوم ,راهنمایی ,نظارت ,معلم، ,معتقدبودند ,جدید ,نظارت و ,و راهنمایی ,راهنمایی در ,به مفهوم ,که نظارت
درباره این سایت