در دهه های اولیه قرن بیستم آموزش و پرورش به شدت تحت تاثیر مفاهیم و مدیریت علمی قرار گرفت به طوری شیوه اداره آن شبیه شیوه اداره سازمانهای بازرگانی و صنعتی شد و مقایسه های نامناسب و نادرستی با توجه به معیارهای صنعتی و تولیدی بین مدارس و سازمانهای غیر آموزشی به عمل آمد. در نتیجه اصول مدیریت علمی در نظارت بر مدارس هم کاربرد یافت و یافته های آن که در بخش صنعت و تجارت به کار گرفته شده بود و نتایج نسبتاً موفقی دربرداشت که به وسیله متخصصان تعلیم و تربیت در مدارس مفهوم نظارت و راهنمایی
نظارت و راهنمایی سنتی و جدید
نظارت و راهنمایی علمی
علمی ,مدارس ,های ,اداره ,سازمانهای ,نظارت ,شیوه اداره ,مدیریت علمی ,یافته های ,یافت و ,و یافته
درباره این سایت