1-اصلاح رابطه بین معلمان و راهنمایان اموزشی 2-تعیین ویژگی های حرفه ای معلمان 3-ایجاد انگیزه کاری 4-کشف و ابداع بهترین شیوه های تدریس 5-محور قرار گرفتن دانش آموز 6-تاکید بر سنجش و تحقیق. به طور خلاصه نظارت و راهنمایی علمی واکنشی بود نسبت به ابهام اهداف و وظایف نظارت و راهنمایی در آن دوره و همچنین راه حل جدیدی برای مسائل و مشکلات آموزشی ای که آموزش و پرورش با آن مواجه بود تلقی می شد . در حال حاضر مشکل عمده این است که هیچ گونه معیاری که بتوان بر اساس آن مفهوم نظارت و راهنمایی
نظارت و راهنمایی سنتی و جدید
نظارت و راهنمایی علمی
ای ,نظارت ,علمی ,های ,راهنمایی ,معلمان ,و راهنمایی ,نظارت و ,آموزشی ای ,و مشکلات ,مسائل و
درباره این سایت